امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 18, 2023

Salesforce Unusual Options Activity For March 17

Looking at options history for Salesforce CRM we detected 28 strange trades. If we consider the specifics of each trade, it is accurate to state that 32% of the investors opened trades with bullish ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=641640b0dc0042bfb1113050fd8d6924&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fmarkets%2foptions%2f23%2f03%2f31401246%2fsalesforce-unusual-options-activity-for-march-17&c=5439345842514538142&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment