امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 21, 2023

ERP Vs. CRM: What’s The Difference?

An enterprise resource planning (ERP) system is primarily used to help companies manage their finances and resources to control costs and meet company production goals. A customer relationship ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=641a3513c4084548aa0400797f0d0393&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fadvisor%2fbusiness%2ferp-vs-crm%2f&c=10428083362309460024&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment