امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 30, 2023

Healthcare CRM Market Size to Hit USD 31.5 Billion by 2030 at 10.6% CAGR – Report by Market Research Future (MRFR)

Healthcare CRM Market Overview According to a Comprehensive Research Report by Market Research Future (MRFR), "Healthcare CRM Market Information by Type, Component, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=642620c94e27446399e739891b9da478&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f23%2f03%2fg31583402%2fhealthcare-crm-market-size-to-hit-usd-31-5-billion-by-2030-at-10-6-cagr-report-by-market-research-&c=2652682477310343949&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment