امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 27, 2023

Five9 Empowers Agents to Deliver More Fluid Experiences with Support for Microsoft Dynamics 365 Channel Integration Framework 2.0

The Five9 Adapter for Microsoft Dynamics 365 extends the existing partnership between Five9 and Microsoft and combines contact center controls natively in a single, intuitive user interface to capture ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64222c21842f4f2c806301777ce4fb88&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-five9-empowers-agents-deliver-more-fluid-experiences-with-%2f2023%2f03%2f27%2f9783585.htm&c=14385229310641065768&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment