امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 23, 2023

One AI Unveils Generative AI Solution For CRM Systems

One AI released an AI-powered CRM solution. The new feature leverages multilingual AI to help uncover customer sentiment and automate time-intensive tasks. Reported benefits include enhancing customer ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=641ce63620364472a71a5846ee6a3df7&url=https%3a%2f%2fdemandgenreport.com%2ffeatures%2fnews-briefs%2fone-ai-unveils-generative-ai-solution-for-crm-systems&c=13057959119880611586&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment