امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 24, 2023

Cohora Rolls Out Next-level CRM App

After a successful pilot program, Cohora has launched the app, which the company said leverages user-generated content while optimizing customer engagement and behavior “to deepen the emotional bond ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=641e45c156f54e41b56afd03f6ac1170&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2fcohora-rolls-next-level-crm-135943913.html&c=9885584012446150408&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment