امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 30, 2023

Mobile CRM Market is Reach a Valuation of US$ 52.4 Billion by the end of 2029 | Report by FMI

Mobile CRM Market is expected to reach US$ 26.2 Billion in 2022 and US$ 52.4 Billion by the end of 2029, likely to surge at a vigorous 10.4% CAGR during the assessment period. The growth of mobile CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64263ccbf8754e759dc840c398ef80f2&url=https%3a%2f%2fwww.fmiblog.com%2f2023%2f03%2f30%2fmobile-crm-market-is-reach-a-valuation-of-us-52-4-billion-by-the-end-of-2029-report-by-fmi%2f&c=3138322480351635680&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment