امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 31, 2023

Ask the Marketer: We had Legalweek—Now What? How Do I Maximize Leads and Contacts?

For sales: (1) qualify leads with at least three of the four steps in BANT (budget, authority, need, timing), (2) track qualified sales leads and follow-up tasks in your CRM, (3) follow up on specific ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64276432a62a477da7f190f9f9031123&url=https%3a%2f%2fwww.law.com%2flegaltechnews%2f2023%2f03%2f30%2fask-the-marketer-we-had-legalweek-now-what-how-do-i-maximize-leads-and-contacts%2f&c=10951098706504090267&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment