امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 14, 2023

Mutualista Pichincha is Harnessing Creatio's One Platform to Automate Finserv Workflows

Mutualista Pichincha, a financial services institution in Ecuador, is choosing Creatio's powerful platform to enhance its relationships with its customers. BOSTON, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=641108c1da7744c5af10ced662031b39&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f03%2f14%2f9776489.htm&c=2512636975033080229&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment