امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 17, 2023

ABN AMRO goes live with Liquidity Management Solution by Infosys Finacle

The UTIP specialists present a new tool for lead generation in the UTIP CRM, which allows brokers to maximize the efficiency of their work with lead generators. “We witnessed a perfect storm in 2022 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6415194b799b4be48b86dbe23f56093d&url=https%3a%2f%2ffinancefeeds.com%2fabn-amro-goes-live-with-liquidity-management-solution-by-infosys-finacle%2f&c=1463513487731627468&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment