امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 29, 2023

CRM Analytics Market 2023: Growing Opportunities by 2026

The global "CRM Analytics Market" research study presents an in-depth analysis of the market's revenue, size, and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6424cf255d5e47119bebd75891c40589&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fcrm-analytics-market-2023-growing-opportunities-by-2026-2023-03-29&c=7115441447937289648&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment