One AI released an AI-powered CRM solution. The new feature leverages multilingual AI to help uncover customer sentiment and automate time-intensive tasks. Reported benefits include enhancing customer ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=641d024a52ea4ca5aadb1f7e50fcc35f&url=https%3a%2f%2fdemandgenreport.com%2ffeatures%2fnews-briefs%2fone-ai-unveils-generative-ai-solution-for-crm-systems&c=13057959119880611586&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment