امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 20, 2023

Mortgage CRM Company Daily AI Rebrands to Aidium, Launches New CRM Product

Mortgage CRM company Daily AI announced today its rebranding to Aidium Mortgage CRM, as part of the company's continued growth and evolution while also launching its newly revamped CRM product. The ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6418e39bf64541a481cbf3734952a59e&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f03%2f20%2f9779429.htm&c=5916852719281962973&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment