امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 18, 2023

Here's How Much a $1000 Investment in Salesforce.com Made 10 Years Ago Would Be Worth Today

What if you'd invested in Salesforce.com (CRM) ten years ago? It may not have been easy to hold on to CRM for all that time, but if you did, how much would your investment be worth today?

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64163294e0674747b84526f124ec29f3&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fentertainment%2fheres-much-1000-investment-salesforce-123012022.html&c=8051993761812050410&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment