امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 16, 2023

Unanet Celebrates 2022-2023 Partners of the Year

DULLES, Va., March 16, 2023 /PRNewswire/ -- Unanet, the leading SaaS project-based ERP and CRM provider, today announced the winners of the 2022-2023 Unanet Partner Awards. The annual partner awards ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64138faaffaf43e09c17e684775372c1&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f03%2f16%2f9778574.htm&c=15440127844643308628&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment