امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 16, 2023

Brown Harris Stevens Maximizes Agent Productivity With AI-Powered Cloze CRM

Cloze, an AI-based intelligence provider focused on the real estate market, announced today that Brown Harris Stevens (BHS), the premier privately held real estate brokerage, has successfully rolled ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6413819178e94d6dabe884b0df34a340&url=https%3a%2f%2fmarkets.buffalonews.com%2fbuffnews%2farticle%2fbizwire-2023-3-16-brown-harris-stevens-maximizes-agent-productivity-with-ai-powered-cloze-crm&c=12481479457759052986&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment