امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 21, 2023

Cendyn Augments Its CRM Solution with New Analytics Reporting Feature to Help Hoteliers Make Better Decisions

Cendyn, a catalyst for digital transformation in the hospitality industry, has launched CRM Analytics, a new reporting feature for Cendyn’s eInsight CRM. This innovative enhancement is designed to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=641a3513c4084548aa0400797f0d0393&url=https%3a%2f%2fhoteltechnologynews.com%2f2023%2f03%2fcendyn-augments-its-crm-solution-with-new-analytics-reporting-feature-to-help-hoteliers-make-better-decisions%2f&c=7125622442716911343&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment