Cendyn, a catalyst for digital transformation in the hospitality industry, has launched CRM Analytics, a new reporting feature for Cendyn’s eInsight CRM. This innovative enhancement is designed to ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=641a3513c4084548aa0400797f0d0393&url=https%3a%2f%2fhoteltechnologynews.com%2f2023%2f03%2fcendyn-augments-its-crm-solution-with-new-analytics-reporting-feature-to-help-hoteliers-make-better-decisions%2f&c=7125622442716911343&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment