امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 21, 2023

McLaren Racing to enhance fan CRM capabilities through new multi-year Salesforce partnership

McLaren Racing today announced that it will partner with Salesforce, the global leader in customer relationship management (CRM), as an Official Partner of the McLaren Formula 1 Team. The partnership ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=641a1905134847a78bccd9d9ac9c1cf7&url=https%3a%2f%2fwww.mclaren.com%2fracing%2fpartners%2fsalesforce%2fmclaren-racing-enhance-fan-crm-capabilities-through-new-multi-year-salesforce-partnership%2f&c=10328800806542321442&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment