امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 8, 2022

It's Hard to Pitch Salesforce Amid Ugly Charts, Leadership Upheaval

The On-Balance-Volume (OBV) line has made a new low for the move down to confirm the price losses this year. The 12-day price momentum study made a lower low in December vs. November telling us that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63928a1d71ba4d9b85b281ee84bc2be0&url=https%3a%2f%2frealmoney.thestreet.com%2finvesting%2fthe-charts-of-salesforce-continue-to-struggle-to-find-a-durable-low-16110669&c=1258924127951787651&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment