امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 15, 2022

New Salesforce Research Finds Marketers Optimistic Despite Headwinds

Ninety one percent of Indian marketers say their work provides greater value than it did a year ago — a 12% point increase from last year. However, they face an uphill battle in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=639ba5e2dc084fb0ac85374afea81461&url=https%3a%2f%2fwww.businesswireindia.com%2fnew-salesforce-research-finds-marketers-optimistic-despite-headwinds-82264.html&c=7809712832143938337&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment