Serve as the product owner of our Salesforce (CRM), defining and managing priorities and outcomes to ensure both day-to-day functionality and continuous improvement, with support from Echoing Green’s ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63a790d8c1574a76b13ad5714bb91c13&url=https%3a%2f%2fwww.idealist.org%2fpt%2fong-emprego%2f9fb51905c129460d8a68bc18cd61433c-director-of-technology-echoing-green-new-york&c=18435564459635482582&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment