امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, December 23, 2022

Why Gen-Z Is Our Next Wave Of Business Owners

There have been a number of struggles small business owners faced this year, including supply chain issues, inflation, and labor shortages—however, there have also been a number of small business ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63a614fcd640415783786e3c643de01f&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fgarydrenik%2f2022%2f12%2f22%2fwhy-gen-z-is-our-next-wave-of-business-owners%2f&c=11906252835155221080&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment