امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 13, 2022

UIDAI awarded first rank amongst for resolution of public grievances

UIDAI’s new Open-Source CRM (customer relationship management) system is enhancing user experience and improving service delivery to the residents.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63992daa17804c31acc2733365b3117c&url=https%3a%2f%2fwww.devdiscourse.com%2farticle%2ftechnology%2f2284320-uidai-awarded-first-rank-amongst-for-resolution-of-public-grievances&c=8795580035313981753&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment