امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 12, 2022

In the wake of Salesforce, Inc.'s (NYSE:CRM) latest US$13b market cap drop, institutional owners may be forced to take severe actions

To get a sense of who is truly in control of Salesforce, Inc. , it is important to understand the ownership structure of the business. With 79% stake, institutions possess the max ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6397bfa1a06b40cf87041325911275d9&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2fwake-salesforce-inc-nyse-crm-130019584.html&c=5996696370307596345&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment