امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, December 17, 2022

Happydemic Streamlines its Processes With Percipere and Cloud ERP From SAP

Happydemic went through an upgrade to its cloud landscape, powered by the partnership with Percipere. The company has completed the implementation of SAP® Business ByDesign®, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=639e56f28faf428a9420947047661baa&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fthe-wire%2fhappydemic-streamlines-its-processes-with-percipere-and-cloud-erp-from-sap%2f&c=4097450771633299285&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment