Learn insights for how to personalize and connect your customer journeys and energize your employees at Customer Experience Reimagined—with best practices from Microsoft’s own CX transformation.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63a790d8c1574a76b13ad5714bb91c13&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fmicrosoft_%2f2022%2f12%2f22%2fevolve-your-crm-learn-insights-that-will-help-you-reimagine-your-customer-and-employee-experience%2f&c=7655689934874782688&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment