امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, December 16, 2022

Should Investors Buy the Dip in Salesforce Stock?

Salesforce (CRM) has endured a fate similar to most tech stocks this year. The customer relationship management provider has fallen more than 48% from its 52-week high. However, with ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=639cdea1d60d45858dc8e08bf68fd477&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2ffinance%2fshould-investors-buy-the-dip-in-salesforce-stock%2f441234&c=468157138639018353&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment