امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, December 31, 2022

NTSB criticizes Ethiopian 737 MAX crash report

After Ethiopian investigators failed to include NTSB’s comments about the Ethiopian Airlines 737 MAX crash, the bureau criticized the omittance of their remarks.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63b0d9654d084ee581fe87aaed28edd6&url=https%3a%2f%2fwww.aerotime.aero%2farticles%2fntsb-criticizes-ethiopian-737-max-crash-report&c=12097989387807771801&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment