امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 26, 2022

Financial Services Industry Quantum Computing Applications Market Analysis Report 2022-2032 Featuring Citigroup, JPMorgan, & Wells Fargo

This report describes the opportunities, challenges and deployment options surrounding the application of quantum computing in the financial services vertical. It discusses in detail the role that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63aa41dc73fe462d9de61127da18eb0d&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-financial-services-industry-quantum-computing-applications-market-analysis-%2f2022%2f12%2f22%2f9734814.htm&c=6771115681096840301&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment