امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 14, 2022

Salesforce: Best To Stay On The Sidelines

Salesforce delivered a decent quarter driven by strong ARRs and RPOs. See why I believe it’s best to stay on the sidelines on CRM stock.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=639a45b31f014e528ebc163ade918b70&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4564389-salesforce-stay-sidelines&c=11184745790204476586&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment