امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 28, 2022

12 Days of CRM: Day 12 – The Importance of Content Marketing

On the 12th day of CRM Chris Kringle Fritsch explained to me the importance of content and email marketing! Content marketing is so important for any firm of any size. This importanc ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63acd6cc4375443b81e8a6e6fecacae0&url=https%3a%2f%2fwww.natlawreview.com%2farticle%2f12-days-crm-day-12-importance-content-marketing&c=17774526651444906877&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment