The projection period will provide customers a chance to examine market trends that will aid them in creating effective strategies for surviving in the cutthroat environment of the Higher-Ed CRM ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63a3d48f208a434e945116d38b5ee2e9&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fhigher-ed-crm-software-market-2022---regional-scope-growth-statistics-demand-and-regional-outlook-2028-2022-12-20&c=231264435651033207&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment