امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 28, 2022

SimpleCRM Included in Top Analyst Report on 15 Industry-Specific CRMs

New Delhi [India], December 26 (ANI/GPRC): SimpleCRM announced its recognition among the 15 global CRM vendors included in Forrester's The Industry-Specific CRM Landscape, Q4 2022 report. The ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63acc8a96fca49a6a75ba723dbc4fbd8&url=https%3a%2f%2fnetindia123.com%2farticles%2fshowdetails.asp%3fid%3d4019278%26n_date%3d20221226%26cat%3dBusiness&c=3576811684670567193&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment