امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 21, 2022

Looking At Salesforce's Recent Unusual Options Activity

Someone with a lot of money to spend has taken a bearish stance on Salesforce (NYSE:CRM). And retail traders should know. We noticed this today when the big position showed up on publicly available ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63a3723058e44a1aa5626d1ba915a346&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fmarkets%2foptions%2f22%2f12%2f30148250%2flooking-at-salesforces-recent-unusual-options-activity&c=3669020316344119418&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment