امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 13, 2022

Exclusive: Microsoft seeks to settle EU antitrust concerns over Teams -sources

Microsoft is seeking to address European Union antitrust concerns about its business practices prompted by a complaint from Salesforce.com's workspace messaging app Slack, people familiar with the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6398e95826154986b441a7447b812461&url=https%3a%2f%2fwww.reuters.com%2ftechnology%2fmicrosoft-looking-settle-eu-antitrust-concerns-due-slack-complaint-sources-2022-12-12%2f&c=7775484674570021405&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment