امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 14, 2022

Tour24 and Funnel Integrate to Boost Leasing Activity and Simplify Lead Management

"We are thrilled to see the new integration between Tour24 and Funnel," said Jennifer Bloome, Director of Marketing at real estate investment, development, and management company LCOR. "We believe ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=639a809df82648cf87806f8bc0ffe85f&url=https%3a%2f%2fit.tmcnet.com%2fnews%2f2022%2f12%2f13%2f9729166.htm&c=18274776280772254577&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment