امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 13, 2022

Analysts Offer Insights on Technology Companies: Adobe (ADBE) and Salesforce (CRM)

Theres a lot to be optimistic about in the Technology sector as 2 analysts just weighed in on Adobe (ADBE – Research Report) and Salesforce (CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63991f12fd3c4f1c8fff16e087546001&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fanalysts-offer-insights-on-technology-companies-adobe-adbe-and-salesforce-crm-1031967958&c=13439373010021690036&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment