امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 19, 2022

Restaurant CRM platform SevenRooms confirms data breach

A sample of the company's data allegedly showing API keys and guest data was published on an underground forum.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63a13fc6f0df4b6282d02adcb34916f7&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fnews%2ftechnology%2frestaurant-crm-platform-sevenrooms-confirms-data-breach%2far-AA15sbsq&c=11979234391357535125&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment