امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 8, 2022

Click, Click, Customized… Impartner's New Custom Objects Functionality Eliminates Reliance on CRM for Partner Management

Impartner Custom Objects positions the company's PRM as the must-have partnership management platform, enabling all the functionality needed for the PRM system to control and be the system of record ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6392a36fa0e04e0fbdbdbe96996ccc5b&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2022%2f12%2f08%2f9727149.htm&c=16325280325131211524&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment