امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 15, 2022

Despite Layoffs, Salesforce.com Is Still Attractive

Salesforce.com stock recently hit a 52-week low. Two of its top executives have left the company. Customer relationship management (CRM) is an important tool for businesses of all sizes. CRM systems ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=639bc1da997b427cb9940a4a5b660082&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2022%2f12%2f15%2fdespite-layoffs-salesforcecom-is-still-attractive%2f&c=18110624021800436854&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment