Salesforce CRM + Free Alerts has outperformed the market over the past 15 years by 8.96% on an annualized basis producing an average annual return of 15.65%. Currently, Salesforce has a market ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63910d59700742fca75ae31dd5587d15&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fnews%2fearnings%2f22%2f12%2f29993890%2fheres-how-much-you-would-have-made-owning-salesforce-stock-in-the-last-15-years&c=11886767917383171236&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment