امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 7, 2022

Here's How Much You Would Have Made Owning Salesforce Stock In The Last 15 Years

Salesforce CRM + Free Alerts has outperformed the market over the past 15 years by 8.96% on an annualized basis producing an average annual return of 15.65%. Currently, Salesforce has a market ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63910d59700742fca75ae31dd5587d15&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fnews%2fearnings%2f22%2f12%2f29993890%2fheres-how-much-you-would-have-made-owning-salesforce-stock-in-the-last-15-years&c=11886767917383171236&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment