امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 7, 2022

Five Business Development and Marketing Trends Impacting Smaller and Mid-Size Law Firms in 2023 Plus Strategies for Success

As a result, we thought it might be helpful to share some of the issues and uncertainties that smaller and mid-size firms have been facing – and the ones they are likely to face in 2023 – along with ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6390fd783848441b8dd1382a797da55c&url=https%3a%2f%2fwww.natlawreview.com%2farticle%2ffive-business-development-and-marketing-trends-impacting-smaller-and-mid-size-law&c=1355175273812927979&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment