امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 15, 2022

Winn.AI Goes Out Of Stealth and secures $17 Million Seed Funding for Real-Time AI Sales Assistant

The Winn.AI real-time assistant acts as an extra pair of hands during meetings, giving salespeople the freedom to focus their attention entirely on the customer. Conventionally, salespeople are ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=632390a11ba340abbd4b3cf05a47b761&url=https%3a%2f%2fwww.marketingdive.com%2fpress-release%2f20220915-winnai-goes-out-of-stealth-and-secures-17-million-seed-funding-for-real-t%2f&c=4468568033626392216&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment