Advance Ohio and cleveland.com iare hosting a free event to help small businesses grow their operations and find customers. The event will be in-person and allow people to attend virtually.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=632900b4eb484afb88eff6a256d3625a&url=https%3a%2f%2fwww.cleveland.com%2fbusiness%2f2022%2f09%2fclevelandcom-advance-ohio-to-host-small-business-forum-at-tri-c.html&c=14101806204734555108&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment