امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 22, 2022

Salesforce Chases Higher Margins Via Cost Cuts By FY26; CFO Shares New Guidance During Investor Day

CFO Amy Weaver shared new targets for FY26 at its investor day in San Francisco. The company targeted a 25% adjusted operating margin, including future acquisitions, versus the 20% target set one year ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=632ce73d457146699a6078c8372ef0bf&url=https%3a%2f%2fsports.yahoo.com%2fsalesforce-chases-higher-margins-via-125826854.html&c=17527281014399612184&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment