امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 15, 2022

Winn.AI launches out of stealth with an AI assistant for sales calls

Conventionally, salespeople are responsible for juggling tasks like following a playbook, capturing responses, building rapport and updating a customer relationship management (CRM) system during ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=632390a11ba340abbd4b3cf05a47b761&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2fwinn-ai-launches-stealth-ai-150014591.html&c=4357505208012834667&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment