امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 30, 2022

CRM Application Software Market is Estimated to Register a Strong 14.3% CAGR by 2022 | Report by Future Market Insights, Inc.

According to the assessment of Future Market Insights, the global CRM application software market is forecasted to reach a figure of about US$ 62,200 Mn in 2022 and is poised to exhibit a robust CAGR ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=633773138df447738b3716666ee739cd&url=https%3a%2f%2fwww.fmiblog.com%2f2022%2f09%2f30%2fcrm-application-software-market-is-estimated-to-register-a-strong-14-3-cagr-by-2022-report-by-future-market-insights-inc%2f&c=2450888474310333702&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment