امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, September 28, 2022

Cira Apps Unveils New Calendar and Contact-Syncing Platform, CiraHub

CiraHub is being introduced as a way of reducing this loss of productivity to the challenges of administrative work. The cloud-based platform joins together various elements within the company and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6334d0195bce45218999609d3f00d408&url=https%3a%2f%2ffinance.dailyherald.com%2fdailyherald%2farticle%2fnewsfile-2022-9-27-cira-apps-unveils-new-calendar-and-contact-syncing-platform-cirahub&c=13074539761425291069&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment