امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 29, 2022

3CLogic to Exhibit and Speak at ServiceNow World Forum and Healthcare Summit Roadshows

CLogic, the leading voice-enabling and cloud contact center solution for ServiceNow® today announced its participation in this year’s ServiceNow in-person World Forum conference hosted in Chicago ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6336139d6bb043578ba8ba8fc522edff&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2f3clogic-exhibit-speak-servicenow-world-093600961.html&c=5670622802002363511&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment