امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 26, 2022

Salesforce (CRM) Reaffirms FY23 Guidance, Reveals FY26 Target

Salesforce CRM recently reconfirmed its fiscal 2023 guidance and provided a fiscal 2026 financial target during last week’s Investor Day event. Salesforce restated its revenue guidance range of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63322d3c75844de6b956969685d0fe91&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fsalesforce-crm-reaffirms-fy23-guidance-reveals-fy26-target&c=8946676738337841790&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment